2014年12月17日 星期三

我愿做你的手机

我愿做你的手机 / Be your cell phone!
如果有來生,
If there is an afterlife,
我不做你的紅顏,
I don’t want to be your girl,
不做你的知己,
Don’t want to be your buddy,
不做你的愛人,
Don’t want to be your lover,
不做你的任何人,
Don’t want to be your anything,
我寧願做你的手機,
I’d rather to your cell phone,
那樣的話你會每天都把我捧在你的手裡,
Then you would grab me in your hands,
把我貼在你的臉上,
Put me close to your face,
把我放在你的嘴邊,
Put me beside your lips,
我知道你的一切,
I know everything about you,
了解你的所有,
Understand all you have,
如果有一天你匆忙間把我忘在哪裡了,
If you left me somewhere in a hurry,
你會著急的四處尋找。
You would be very anxious to find me everywhere,
不是我粘著你​​
It’s not me to glue to you,
而是你離不開我!
But you can’t live without me!
睡前最後一眼是我,
The last glance before going to bed is me,
醒來第一眼還是我!
The first thing in the morning is also me!
好幸福哦!
How fortunate!
**********轉寄郵件**********

沒有留言:

張貼留言